Is

Välkommen till mig...
Hej Vacker. Du har ramlat in hos en 22 årig, livsglad och härlig tjej. Inbiten Skånebo med en stor förkärlek till allt vad inredning, mode och nya saker heter. Jag är förlovad med min absoluta favorit människa, vi har tillsammans både hus, hund, och vår älskade lilla Isak - pojken som den 27/8-15 gjorde vårt liv komplett. Vardagstjat och andra trevligheter kommer förgylla mina inlägg, och du.. du är varmt välkommen ♡
Puss och kram.
Hannah.Kontakt@live.se
Vad du än har på hjärtat !
i can love you until you learn to love yourself

PARIS – bonjour madame

Hej igen!

Nu är det dags att visa och berätta om härliga Paris.

Dag 1: Flyresan vart kort och gick alldeles utmärkt. Redan 09.45 lyfte vi och ganska prick 12.00, vart vi i Frankrike. Vi tog oss direkt från Charles De Gaulle AirPort till Mercure Paris Centre Eiffel Tower Hotel, som låg 100 meter från Eiffeltornet. På vägen korsade vi och åkte genom världsberömda Triumpfbågen.  Vi checkade in och la oss till rätta för en otroligt välbehövd powernap på närmre 2 timmar. Därefter gjorde vi oss färdiga för att utforska Paris. Vi tog oss till en jättefin restaurang där vi åt middag, strosade omkring och bara mös. Det började bli mörkt, och jag märkte att Thomas betedde sig någorlunda konstigt. Han var tystlåten och verkade nervös. Vi gick hand i hand längs med Champ De Mars, då han drog in mig på en liten stig som gick längs parken.

Så där, med full utsikt över hela Eiffeltornet, under en mörk och stjärnklar oktoberhimmel ställer han sig framför mig, ställer otaliga frågor, innan han plötsligt går ner på knä, tar ur fickan fram en fullt glittrande alliansring och frågar mig om jag vill gifta mig med honom.

Svaret blev givetvis JA!! – jag grät, vi kysstes och allting vart helt magiskt. Människan jag suktat efter i över 8 år, människan som alltid stått mig närmst hjärtat, han…han friade till mig, i Paris och fick den där kärleksdrömmen att gå i uppfyllelse.

Resten utav den dagen, eller kvällen…..bestod av kärlek och lycka ♥

Dag 2: DisneyLand Paris stod på dagens schema och redan 11.00 vart vi på plats, påväga dit åkte vi förbi fantastiskt vackra Notre Dame. Disneyland bjöd på 26 grader varmt och härlighetet så som shower, parader, karuseller, god mat, härlig atmosfär och fina affärer. Att vara vara där, men mannen i mitt liv, de räckte gott och väl. Klockan 17.00 lämnade vi Disneyland, trötta och mätta på värmen. Väl framme så vilade vi lite sen tog vi oss till restaurangen på hotellet, åt gott, drack gott och bara mös. Därefter gick vi ut en lång runda i Paris innerstad och bara strosade.

Dag 3: Denna dagen bestod utav frukost och packning, vi tog oss tillbaka till flygplatsen i god tid, shoppade lite tillsammans och jag fixade mina naglar. Sedan 17.10 hoppade vi på flyget som tog oss tillbaka till Köpenhamn. Vi anlände 19.00, tog våra väskor, gick till bilen, och körde hem. 21.30 befann vi oss i hemstaden och kröp till kojs. Nyförlovade, kärleksfulla och nöja med den bästa helgen i mitt liv.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

imageimageimage

Vi hörs snart igen, kram !!